<-----> <----->
Пошук по сайту
Авторизація
Логін:
Пароль:
Опитування



Приватне акціонерне товариство «АЗОТ» – один з лідерів хімічної галузі України. Підприємство є основним активом холдингу OSTCHEM із просування стратегії, спрямованої на популяризацію карбамідо-аміачної суміші (КАС) в країні. В останні роки Черкаський «Азот» збільшив потужності з виробництва КАС до 1 млн тонн на рік.

На ПрАТ «АЗОТ» функціонує Інтегрована система менеджменту, яка відповідає вимогам міжнародних стандартів ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001.

Проект будівництва заводу був затверджений у 1962 році, а вже 14 березня 1965 року тут отримали першу продукцію. У квітні 2011 року ПрАТ «АЗОТ» увійшов до холдингу OSTCHEM, який об’єднує активи азотної хімії Group DF Дмитра Фірташа.

OSTCHEM – хімічний холдинг України, до складу якого входять підприємства з виробництва азотних добрив: ПрАТ «АЗОТ» (м. Черкаси), ПрАТ «Рівнеазот» (м. Рівне), ПАТ «Концерн Стирол» (м. Горлівка, Донецька обл.), ПрАТ «Сєвєродонецьке об’єднання Азот» (м. Сєвєродонецьк, Луганська обл.).

Грамотна логістика, дистрибуція, представлена «УкрАгро НПК» та наявність спеціалізованого морського порту «Ніка-Тера» дозволили холдингу OSTCHEM оптимізувати роботу підприємств, їх виробничу, маркетингову та збутову політику, а також скоротити операційні витрати й підвищити конкурентоспроможність.

Стратегічна мета холдингу OSTCHEM – бути надійним партнером з хорошою репутацією, лідером у виробництві й постачанні мінеральних добрив високої якості українським та міжнародним компаніям.

Новини

10.12.2013

У ремонтно-механічному цеху запрацювало новітнє іспанське обладнання

Тепер спеціалісти РМЦ виготовлятимуть прокладки будь-­якої конфігурації. Оптимізувати цей процес на Черкаському «Азоті», що входить до холдингу OSTCHEM (об’єднує підприємства азотної хімії Group DF), вдалося завдяки встановленню сучасної машини автоматичного розкрою «Atom FlashCut Flex» вартістю 75 тис. євро. Фахівці цеху вже навіть виконали перші замовлення.

Раніше виготовлення прокладок простої конфігурації відбувалося в ручному режимі. У 2013 році товариство ухвалило рішення про купівлю новітнього обладнання, яке автоматизує цей процес. Кілька тижнів тому в ремонтно-­механічному цеху встановили машину автоматичного розкрою «FlashCut Flex 1515S» фірми «АТОМ» (Іспанія). Монтаж установки проводили представники фірми­-виробника. Ще кілька днів вони навчали спеціалістів цеху роботі на машині «FlashCut». Двоє працівників цеху пройшли відповідний теоретично­-практичний курс.

Зараз відбувається тестування функціональності обладнання

– В освоєнні нової технології не було нічого складного, якщо добре володієш навичками роботи в комп’ютерних системах проектування і програмування (CAD/CAM), – розповідає заступник начальника РМЦ Олександр Лютий. – Тепер ми маємо змогу виготовляти прокладки не тільки простої, але й складної конфігурації.

Щоправда, для вирізання складних замовлень знадобляться додаткові знання. Деталі спочатку потрібно спроектувати на комп’ютері. Прикладом такого замовлення є символіка холдингу OSTCHEM. Подібне моделювання зазвичай потребує не однієї години роботи. Однак значно менше часу знадобиться для матеріального вираження електронного проекту. Ту ж символіку холдингу можна вирізати лише за 6 хвилин. Художникам, яким довіряли подібну філігранну роботу, для цього знадобилося б не менше двох днів.


– Крім того, що значно полегшився виробничий процес, нарешті з’явилася можливість працювати із сучасними прокладочними матеріалами, які підвищують надійність фланцевих з’єднань, їх герметичність, – зазначає головний механік ПАТ «АЗОТ» Олексій Буров.

Функціональні можливості обладнання вже продемонстрували механікам усіх структурних підрозділів. Саме вони формуватимуть заявки на отримання продукції для свого цеху.

– Наш цех займатиметься комплексним виготовленням прокладок. Навантаження на працівників, які виконували цю роботу в інших цехах, зменшиться. Механікам потрібно буде вказати обсяг замовлення та параметри виробу, – зауважує начальник РМЦ Владислав Петров. – Цехи також отримуватимуть матеріали для виготовлення прокладок, але в меншій кількості.

Як пояснив Олексій Буров, нове обладнання дозволить економити не лише час, але й ресурси при значному збільшенні точності та якості. Раніше після виготовлення прокладок залишалися відходи, які неможливо було повторно використати. Прорахувати економічний ефект наразі неможливо. Підприємство має пройти річний цикл капремонтів. Тільки після цього вдасться проаналізувати й обґрунтувати показники.

За матеріалами Прес-центру ПАТ «АЗОТ» OSTCHEM

Возврат к списку