<-----> <----->
Пошук по сайту
Авторизація
Логін:
Пароль:
Опитування



Приватне акціонерне товариство «АЗОТ» – один з лідерів хімічної галузі України. Підприємство є основним активом холдингу OSTCHEM із просування стратегії, спрямованої на популяризацію карбамідо-аміачної суміші (КАС) в країні. В останні роки Черкаський «Азот» збільшив потужності з виробництва КАС до 1 млн тонн на рік.

На ПрАТ «АЗОТ» функціонує Інтегрована система менеджменту, яка відповідає вимогам міжнародних стандартів ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001.

Проект будівництва заводу був затверджений у 1962 році, а вже 14 березня 1965 року тут отримали першу продукцію. У квітні 2011 року ПрАТ «АЗОТ» увійшов до холдингу OSTCHEM, який об’єднує активи азотної хімії Group DF Дмитра Фірташа.

OSTCHEM – хімічний холдинг України, до складу якого входять підприємства з виробництва азотних добрив: ПрАТ «АЗОТ» (м. Черкаси), ПрАТ «Рівнеазот» (м. Рівне), ПАТ «Концерн Стирол» (м. Горлівка, Донецька обл.), ПрАТ «Сєвєродонецьке об’єднання Азот» (м. Сєвєродонецьк, Луганська обл.).

Грамотна логістика, дистрибуція, представлена «УкрАгро НПК» та наявність спеціалізованого морського порту «Ніка-Тера» дозволили холдингу OSTCHEM оптимізувати роботу підприємств, їх виробничу, маркетингову та збутову політику, а також скоротити операційні витрати й підвищити конкурентоспроможність.

Стратегічна мета холдингу OSTCHEM – бути надійним партнером з хорошою репутацією, лідером у виробництві й постачанні мінеральних добрив високої якості українським та міжнародним компаніям.

Новини

11.02.2015

Відділення упаковки та складу цеху М-­9 працює як єдиний механізм

Виробництво аміачної селітри Черкаського «Азоту» – одне з найбільших в країні. Щомісяця тут отримують майже 100 тисяч тонн продукції, яка подається безперервним потоком на пакування в мішки та біг-­беги. Тому у відділенні пакування та складу робота кипить цілодобово.

– Якщо раніше частина продукції відвантажувалась насипом, то нині практично вся пакується. Так, у січні було вироблено 98 тисяч 535 тонн аміачної селітри. З них майже 38 тисяч тонн було запаковано в біг­-беги, місткістю півтонни та одна тонна, решта – в 50-­кілограмові мішки, – розповідає начальник цеху М­-9 Іван Мартем’янов. – Наш цех – єдиний на підприємстві та, мабуть, і в Україні, виконує такі масштабні роботи.


Через необхідність пакувати та відвантажувати всю продукцію, на виробництві амселітри діє ціла система, яка включає в себе дві технологічні лінії з пакування у м’які контейнери, чотири напівавтомати з пакування мішків, дві лінії, які забезпечують відвантаження продукції насипом. До цеху підходять відразу п’ять залізничних колій, обладнано 9 пунктів відвантаження продукції у всі види залізничного рухомого складу й автотранспорту.

Як розповіла заступник начальника цеху М-­9 Ольга Драган, робота відділення  упаковки і складу розпочинається з так званого «4 поверху», куди надходить потік продукції. Тут апаратник змішування розподіляє потоки по бункерах, звідки вони потрапляють до технологічних ліній упаковки. За тим, куди саме спрямувати ті потоки, де в цей момент іде відвантаження, який напівавтомат включити, який зупинити, слідкує майстер зміни.

У відділенні трудяться 112 працівників. Вони розподілені на бригади, кожна з яких формувалася роками і працює як один злагоджений механізм: один за всіх і всі за одного. Інакше забезпечити бездоганне виконання роботи просто неможливо.

– У нас дуже майстерний, професійний колектив, який викристалізувався і нині залишається практично незмінним, – розповідає Ольга Іванівна. – Це дуже важливий фактор успішного виконання нашої роботи. Адже люди в бригаді працюють на один результат, розуміють одне одного з напівслова й можуть швидко зреагувати на ту чи іншу ситуацію, підмінити одне одного на будь­-якій ділянці роботи. Багато наших працівників мають по дві­-три суміжні спеціальності.

І дійсно, праця у відділенні настільки напружена і безперервна, що люди, які саме в цей момент задіяні на виробництві, практично не можуть відірватися від роботи, доведеної до автоматизму. До речі, Черкаський «Азот» першим в Україні почав впроваджувати пакування продукції у м’які контейнери. Це було 18 років тому. Саме тут відпрацьовувалася технологія такого пакування для інших українських підприємств. Німецька лінія, встановлена тоді на дільниці колишнього цеху М-­8, працює і досі. Її ласкаво звуть «народною», оскільки це обладнання просте і надійне. Незручність полягає в тому, що кожен контейнер після заповнення пот­рібно забирати та складати на майданчик. Цю роботу виконують електронавантажувачі, які постійно курсують, перевозячи біг­-беги.

А.Омельницький на лінії фасування в біг-беги

Кілька років тому в корпусі колишнього цеху М­-3 було встановлено більш сучасну технологічну лінію відвантаження продукції у біг-­беги. Ознайомившись з усіма зразками подібної техніки на інших підприємствах, черкаські хіміки дійшли висновку, що жоден з них не підходить для цеху М­-9 через велику потужність виробництва. Тому проектно­-конструторський відділ «Азоту» розробив власний проект технологічної лінії, який втілила в життя черкаська фірма «Мехатрон». Переваги нового обладнання – наявність транспортирної стрічки, що доставляє наповнені контейнери прямо до вагона. Їх не треба перевозити, вони не брудняться на вулиці.

Машиніст ФПМ Т.Осадча

Стабільність роботи відділення упаковки та складу і навіть всього цеху залежить від справності його технологічних ліній. Адже за 1 хвилину сюди надходить близько 2-­х тонн готової продукції. Обладнання може простояти не більше 20 хв., поки селітра заповнить бункери. Тому механічна служба цеху, електрослужба, КВПіА пильно слідкують за справністю обладнання, точністю датчиків ваги. А рік тому служба КВПіА встановила лічильники з обліку навантажених мішків. Це значно полегшило роботу з їх підрахунку та унеможливило помилки.

Посівна вже не за горами, тож, якісна, ретельно запакована в зручну тару продукція Черкаського «Азоту» поспішає поближче до полів, щоб забезпечити українським аграріям хороший урожай. 

За матеріалами Прес-центру ПАТ «АЗОТ» OSTCHEM

Возврат к списку