<-----> <----->
Пошук по сайту
Авторизація
Логін:
Пароль:
Опитування



Приватне акціонерне товариство «АЗОТ» – один з лідерів хімічної галузі України. Підприємство є основним активом холдингу OSTCHEM із просування стратегії, спрямованої на популяризацію карбамідо-аміачної суміші (КАС) в країні. В останні роки Черкаський «Азот» збільшив потужності з виробництва КАС до 1 млн тонн на рік.

На ПрАТ «АЗОТ» функціонує Інтегрована система менеджменту, яка відповідає вимогам міжнародних стандартів ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001.

Проект будівництва заводу був затверджений у 1962 році, а вже 14 березня 1965 року тут отримали першу продукцію. У квітні 2011 року ПрАТ «АЗОТ» увійшов до холдингу OSTCHEM, який об’єднує активи азотної хімії Group DF Дмитра Фірташа.

OSTCHEM – хімічний холдинг України, до складу якого входять підприємства з виробництва азотних добрив: ПрАТ «АЗОТ» (м. Черкаси), ПрАТ «Рівнеазот» (м. Рівне), ПАТ «Концерн Стирол» (м. Горлівка, Донецька обл.), ПрАТ «Сєвєродонецьке об’єднання Азот» (м. Сєвєродонецьк, Луганська обл.).

Грамотна логістика, дистрибуція, представлена «УкрАгро НПК» та наявність спеціалізованого морського порту «Ніка-Тера» дозволили холдингу OSTCHEM оптимізувати роботу підприємств, їх виробничу, маркетингову та збутову політику, а також скоротити операційні витрати й підвищити конкурентоспроможність.

Стратегічна мета холдингу OSTCHEM – бути надійним партнером з хорошою репутацією, лідером у виробництві й постачанні мінеральних добрив високої якості українським та міжнародним компаніям.

Новини

04.03.2015

Рівні показників якості надання телекомунікаційних послуг та обслуговувування споживачів на телекомунікаційній мережі ПАТ "Азот"

Проаналізовано показники якості надання телекомунікаційних послуг та обслуговувування споживачів на телекомунікаційній мережі ПАТ "Азот" за 2014 рік. 

Рівні показників якості телекомунікаційних послуг та обслуговування споживачів "Азот" 

Найменування показника 
(параметра) якості телекомунікаційної послуги, який визначений НКРЗ для оприлюднення
Одиниця виміруРівень, який встановлений центральним органом виконавчої влади в галузі зв'язку (ЦОВЗ)   Рівень, 
який був запланований
Досягнутий рівень Запланований рівень на поточний рік 
Б 
1000 
2000 
3000 
4000 
5000
Послуги фіксованого телефонного звя'зку:



Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів домережі місцевого телефонного звя"зку, викононих за нормований час%не меньше 909192 91
Відсоток справних таксофонів%не меньше 90

-
Кількість звернень що до сторонніх підключень з розрахунку на одну лінію доступу за рік
не більше 0,20,190,190,19
Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконано за нормований час%не меньше 65666666
Кількість заяв про пошкодження телекомунікаційної мережї, в перерахунку на одну лінію доступу за рік
не більше 0,80.760.760.76
Відсоток звернень щодо організації аспектів обслуговування%не більше 10.8
0.8
Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування%не більше 10.9
0.9
Відсоток розрахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправільності)%не більше 10.9
0.9


Возврат к списку