<-----> <----->
Пошук по сайту
Авторизація
Логін:
Пароль:
Опитування

Новини

21.01.2014

Рівні показників якості телекомунікаційних послуг та обслуговування споживачів на телекомунікаційніїй мережі ПАТ "Азот"

Проаналізовано показники якості надання телекомунікаційних послуг та обслуговувування споживачів на телекомунікаційній мережі ПАТ "Азот" за 2013 рік.

Рівні показників якості телекомунікаційних послуг та обслуговування споживачів "Азот"

Найменування показника
(параметра) якості телекомунікаційної послуги, який визначений НКРЗ для оприлюднення
Одиниця виміруРівень,
який був запланований на звітний рік**
Рівень,
який був запланований на звітний рік**
Досягнутий рівень за звітний рік***
Б
1000
2000
3000
4000
Послуги фіксованого телефонного звя'зку:



Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів домережі місцевого телефонного звя"зку, викононих за нормований час % не меньше 90 не меньше 90 91
Відсоток справних таксофонів % не меньше 90 -
-
Кількість звернень що до сторонніх підключень з розрахунку на одну лінію доступу за рік
не більше 0,2 не більше 0,2 0,19
Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконано за нормований час % не меньше 65 не меньше 65 64
Кількість заяв про пошкодження телекомунікаційної мережї, в перерахунку на одну лінію доступу за рік
не більше 0,8 не більше 0,8 0.76
Відсоток звернень щодо організації аспектів обслуговування % не більше 1 не більше 1 0
Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування % не більше 1 не більше 1 0
Відсоток розрахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправільності) % не більше 1 не більше 1 0



Возврат к списку